2016. szeptember 22., csütörtök

Ti mondtátok/ írtátok



Mikor az ember nehézségekbe ütközik, a legjobb, ha önmagából merít bátorságot, kitartást, hitet.

Néhány idézet Tőletek. Miért? Mert ugyan nekünk szólnak, de igazából mindenki írhatta volna saját magának is (természetesen név nélkül):

  • "Ügyes vagy, és iszonyú kitartó! Amit tudnod kell, még keményebb, kell, hogy légy, mert a fejlődést sokan nem szeretik"

  • "Fantasztikusan jó volt a hétvége! Még mindig eufóriában vagyok!"

  • "Szeretem a karatét, mert olyan társakat ismertem meg, akik elfogadnak olyannak, amilyen vagyok."

  • "Szeretek karatézni. Nem csak azért mert mozgás, vagy mert küzdősport, hanem azért is, mert egy összetartó csapat része vagyok."

  • "Az első dolog, amit tudni kell, ha beállsz karatéra: Semmi se fog elsőre sikerülni, de nem szabad feladni..."

  • "A mai edzés után nem is tudom, milyen állapotban vagyok! DE NAGYON JÓ!"

  • "Szeretek versenyekre és edzőtáborba járni."

  • "Érdekes dolgokat csinálunk."

  • "sokat izmosodtam"

  • "Azért jó ez a karate, mert megtanít a fegyelemre, és az önvédelemre, és még sok másra!"

  • "Az edzés jó volt, élveztem és jól esett a az elfáradás amivel járt."


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése