2017. május 22., hétfő

Mindenki lehet boldog...

Kedves Szülők!

A következő videót a femina.hu weboldal osztotta meg a facebook oldalán, de tudjátok, ha arra érdemes, nálunk is megjelenik.

Több ízben utaltam már rá, hogy karatéra általában jól tanul gyerekek járnak, mert a rendes napi beosztásuk közé valahogy be kell férnie a karate edzéseknek is, és Ti szülők ezt akkor tudjátok támogatni, ha a tanulás úgy egyébként rendben van.

Mivel ezt az utat én is végigjártam, ezt maximálisan támogatom.

Tudnotok kell azonban, hogy egyik gyerekemtől sem vártam el, hogy kitűnő tanuló legyen, persze ettől még simán volt olyan év. 😁És természetesen nagyon-nagyon büszke vagyok a gyerekemre a férjemmel együtt. De miért is nem támasztottam kitűnő bizonyítványt elérendő célnak? Mert nekem sem volt az összes tantárgy a kedvencem. A mai napig van olyan tudás, amit abszolút nem használok, és sosem szerettem. Ahány ember. annyi beállítottság. Viszont aki ismer, az tudja, hogy folyamatosan képzem magam olyan területen, amik érdekelnek. Változó a terület. Így kötöttem már rugdalózót, de készítettem számítógépes programot is. És mivel nekem sem minden terület fekszik, miért is vártam volna el a gyerekeimtől?

Ma többször hallom a következő kifejezést a gyerekektől: "De anya/apa ezt várja!", azaz mikor megkérdezem, hogy de jó, akkor Te jó tanuló vagy, akkor szomorúan mondják, hogy 1 db 4-es nem lehet a bizonyítványba, ki kell javítani. Nos, csak az a kérdésem, hogy minden áldott nap 5-öst adnál magadnak? Minden területen?

És nem várva a választ.... kérem nézzétek végig, és gondoljatok rá, mikor gyerekek voltatok, mire volt szükségetek?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése